Wycena pozycjonowania

Celem przygotowania indywidualnej oferty, wypełnij poniższy formularz kontaktowy. Na podstawie udzielonych nam odpowiedzi, oraz zawartości Twojej strony, postaramy się zrozumieć branżę w której działasz, i dobierzemy najtrafniejsze związane z nią frazy/hasła kluczowe.

Pola oznaczone znakiem * są wymagane.

Adres strony do pozycjonowania.

(pole opcjonalne)

(pole opcjonalne)

(pole opcjonalne)

Wypełnij widoczny obok formularz. 
Indywidualną ofertę otrzymasz jeszcze dziś!

Współpraca z nami to przede wszystkim:

Bezterminowa umowa napisana prostym oraz zrozumiałym językiem

Brak opłat wstępnych

Możliwość pozycjonowania na dowolną ilość fraz / słów kluczowych

Dostęp do systemu monitorowania pozycji

Algorytm Google ewoluował. Dzięki sztucznej inteligencji i postępom w uczeniu maszynowym nieustannie uczy się, aby stać się mądrzejszym. Dzisiaj jeszcze trudniej jest znaleźć się na pierwszej stronie Google.

Ponieważ SEO staje się coraz trudniejsze, a SERP ciągle się zmienia, jak naprawdę możesz udowodnić wartość SEO potencjalnym klientom, obecnym klientom, szefowi lub komukolwiek, kto chce zainwestować w SEO?

Sprawdźmy.

Wycena Pozycjonowania

Wycena pozycjonowania zależy od celów klienta lub potencjalnego klienta oraz od tego, co spowoduje przesunięcie pozycjonowanej domeny na pierwszą stronę wyników wyszukiwania. Może to być wyszukiwanie lokalne, optymalizacja sklepu z aplikacjami, marketing treści, optymalizacja techniczna itp.

Pozycjonowanie to szereg działań mający na celu podwyższenie pozycji witryny internetowej w wyszukiwarce Google. Wycena pozycjonowania zależna jest głównie od konkurencyjności branży oraz ilości przeciwników dla wysokiego rankingu dla określonej frazy kluczowej (keywords).

Pozycjonowanie i pozycja w wyszukiwarkach, dlaczego to takie ważne?

Wysoka pozycja w rankingach Google powinna być priorytetem dla wszystkich firm. Wielu przedsiębiorców akceptuje to za suchy fakt, jednak my podajemy argumenty, które z całą pewnością do ciebie przemówią. Internet jest miejscem, w którym znajdują się obecnie niemal wszyscy twoi potencjalni klienci, czy wiec nie byłoby łatwiej połączyć się z nimi? Budowanie swojej pozycji w internecie nie kosztuje tak naprawdę nic (wszystko się zmienia, dopiero kiedy chcemy przyśpieszyć efekty). Pozycja w wyszukiwarce to jak na ten moment najlepsza inwestycja, w jaką może się zaangażować twoja firma. Każdego dnia miliony osób wykorzystują Google, aby znaleźć informacje na konkretny temat lub firmę, która pomoże rozwiązać ich obecny problem. Dzięki wysokiej pozycji w wyszukiwarce przy najbardziej istotnych dla twojej branży frazach masz szansę zbierać cały albo przynajmniej bardzo dużą część tego ruchu dla siebie. Powstanie przed tobą wtedy wielka szansa wykorzystania swojej pozycji do zwiększania świadomości o swojej firmie, reklamowania swoich produktów i usług oraz tworzenia relacji z obecnymi i potencjalnymi klientami.

Wycena pozycjonowania

Konkurencja w internecie jest obecnie większa i bardziej zacięta niż kiedykolwiek wcześniej. Oznacza to, że osiągnięcie i utrzymanie wysokiej pozycji w rankingu Google jest niebywale trudne. Na szczęście z naszą pomocą jest to możliwe. Przeprowadzimy kompleksowe działania, których pierwsze efekty będą widoczne już po kilku tygodniach. Wycena pozycjonowania zależna jest od wielu czynników i nie jest możliwa do wykonania na już. Wycena pozycjonowania przez nasz zespół zawsze przebiega w określony sposób. Rozpoczynamy od analizy branży naszego klienta i działań konkurencji. Już po tym możemy wstępnie określić, jak ciężko będzie osiągnąć najwyższą pozycję. Następnym równie istotnym czynnikiem jest obecna pozycja strony klienta w internecie oraz sam treść znajdująca się na stronie. W zależności od ustalonych warunków wycena pozycjonowania może również obejmować koszt naniesienia na stronę poprawek w celu zoptymalizowania jej pod SEO. Dzięki takim działaniom sam koszt i czas pozycjonowania drastycznie spadnie, ponieważ przy stronach, któraprzyjazne dla wyszukiwarek, nasza praca jest znacznie skuteczniejsza.

Współpracuj z nami przy pozycjonowaniu

Obecność online jest pierwszym, podstawowym krokiem do uzyskania widoczności w najważniejszych wyszukiwarkach. Proponujemy innowacyjne technologie i usługi, które mogą sprawić, że komunikacja online stanie się dla ciebie skutecznym, efektywnym i zwycięskim narzędziem. Dzięki analizie i projektom naszej firmy, które są starannie opracowane w celu zaspokojenia każdej potrzeby naszych Klientów, zapewniamy wsparcie i wykwalifikowane porady w zakresie pozycjonowania. Dokładnie analizujemy określony rynek i identyfikujemy strategiczne słowa kluczowe, aby uszeregować strony internetowe naszych klientów na pierwszych pozycjach najważniejszych wyszukiwarek, w tym Google, która posiada największą ilość wszystkich globalnych wyszukiwań. Organiczne pozycjonowanie i działania typu „pay-per-click” to metody, których używamy, aby uzyskać lepszą widoczność w wyszukiwarkach. Wszystkie działania naszego profesjonalnego zespołu, skrojone są pod konkretnego użytkownika, w taki sposób, aby w pierwszej kolejności osiągnąć jego najważniejsze cele biznesowe.

Stosujemy najskuteczniejsze strategie

Pozycjonowanie organiczne jest podstawową strategią dla komercyjnych witryn internetowych. Jest narzędziem zwiększającym widoczność, które nie ma natychmiastowych efektów, ale którego wyniki w średnim i długim okresie są doskonałe. Optymalizacja strony, tworzenie i indeksowanie właściwej treści, poprawa popularności linków: to tylko niektóre z działań, które nasza grupa prowadzi i w celu zwiększenia liczby i specyfiki generowanych odwiedzin. Pay-per-click pozwala firmom wykorzystać dodatkowe zasoby do promowania swojej strony internetowej i zapewnienia szybszego i proporcjonalnego pozycjonowania inwestycji. Od naszego Klienta zależy, ile będzie chciał zainwestować za każde kliknięcie. Przeprowadzamy wiele działań związanych z pozycjonowaniem w wyszukiwarkach.

Najważniejsze są:

Analiza strony internetowej i analiza konkurencji.

Określamy, które słowa są najczęściej wyszukiwane w wyszukiwarkach, na podstawie działań opisanych na danej stronie. Przeprowadzamy analizę online konkurentów i głównych używanych przez nich słów kluczowych; wreszcie warto wymienić słowa kluczowe, które są odpowiednie do pozycjonowania strony.

Optymalizacja stron internetowych

Po wstępnej analizie definiujemy strukturę strony internetowej, która musi być odpowiednia do uzyskania dobrych pozycji, a na podstawie tej struktury tworzymy strony internetowe, które są zoptymalizowane zgodnie z wytycznymi leżącymi u podstaw głównych wyszukiwarek.

Zwiększenie rangi strony i popularności linków

Aby osiągnąć dobre pozycje SERP, warto dążyć do zwiększenia pozycji strony i popularności linków na stronie.