Reklama na TikTok – Oferta i Cennik (Kampania TikTok Ads)

No Comments

Już jakiś czas temu znaczną część naszego życia przenieśliśmy do Internetu. Przy jego pomocy nawiązujemy nowe relacje, utrzymujemy kontakty z innymi osobami, dokonujemy zakupów i skutecznie rozwijamy własną działalność zawodową. Sieć oferuje nam mnóstwo możliwości i kreatywnych rozwiązań, które możemy dostosowywać do swoich potrzeb. Regularnie pojawiają się nowe aplikacje, a niektóre z nich zdobywają szybko ogromną popularność, przypadając do gustu rzeszom użytkowników. Są angażujące, stanowią znakomitą rozrywkę i posiadają potencjał do tego, by uczynić z nich narzędzie promocji. Jedną z takich aplikacji jest TikTok.

TikTok for Business, czyli reklamy na TikToku

TikTok to aplikacja, która polega tworzeniu krótkich filmów video, o długości maksymalnie 15 sekund, do wybranych podkładów muzycznych. Mogą to być zarówno najpopularniejsze piosenki wprost ze światowych list przebojów, jak i zabawne ścieżki dźwiękowe z wypowiedziami rozmaitych osób i nie tylko. Użytkownik aplikacji porusza ustami do tekstu piosenki, aby stworzyć jak najbardziej przekonujący materiał. Bardzo często również tańczy, odtwarzając różne układy choreograficzne i podejmując wyzwania. Wszystko po to, żeby móc dzielić się zabawnymi materiałami o charakterze rozrywkowym. Łatwo więc można wysnuć wniosek, że TikTok stanowi duże pole do popisu – zarówno dla ludzkiej kreatywności, jak i dla każdego, kto pragnie skutecznie i efektownie prowadzić działania promocyjne swojej marki. Warto podkreślić, że aby dane narzędzie marketingowe odniosło zamierzony skutek, musi być dopasowane do pożądanej grupy docelowej. Miejmy więc na uwadze, że na podstawie szacunkowych, ogólnodostępnych danych, z TikToka korzystają przede wszystkim kobiety, zwłaszcza w przedziale wiekowym od 13 do 21 lat, mieszkające w niewielkich miastach. Tego rodzaju informacje należy jednak śledzić na bieżąco, gdyż liczba użytkowników platformy rośnie bardzo szybko, więc statystyki mogą ulec znacznym zmianom.

Aplikacja TikTok – logo

Nowoczesna i skuteczna forma promocji

Reklama na Tik-Toku jest interesującym rozwiązaniem, które posiada wiele zalet. Pierwszą z nich jest uniwersalny charakter, gdyż możemy modyfikować działania promocyjne, dostosowując je do specyfiki naszej firmy. Jest to również stosunkowo nowa forma reklamy, a więc konsumenci wciąż reagują na nią ciekawością i zainteresowaniem nieporównywalnie większym niż ma to miejsce w odniesieniu do standardowych i odrobinę przewidywalnych narzędzi promocji. Najczęściej marki decydują się na nawiązanie współpracy z tiktokerami o dużej liczbie obserwujących, którzy posiadają swoich wiernych fanów i są dla nich pewnego rodzaju autorytetami. Otrzymują oni wynagrodzenie w zamian za promowanie konkretnego produktu lub usługi w tworzonych przez siebie filmach video, prezentując w ten sposób asortyment danej marki szerokiemu gronu odbiorców. Wszystko sprowadza się więc do typowego Influencer Marketingu, który wciąż zapewnia znakomite efekty i pozwala na zwiększenie świadomości konkretnej firmy i kreowanie pożądanego wizerunku. Możliwe jest również połączenie go z dobrze znanym narzędziem, którym jest product placement. Lokowanie produktu jest proste, nie wymaga zbyt wielkich nakładów finansowych i gwarantuje pozostanie w pamięci odbiorców. TikTok sprawia również, że można wykazać się pomysłowością i budować rozpoznawalność przedsiębiorstwa odwołując się do zamiłowania ludzi do rywalizacji. Do tego służy tak zwany hashtag challenge, który polega na stworzeniu własnego hashtagu i określeniu tego, co musi zrobić użytkownik, żeby zostać nagrodzonym. Wręczanie nagród przez markę sprawia, że użytkownicy platformy czują się wyróżnieni, docenieni oraz tworzą zaangażowaną i aktywną społeczność skupioną wokół firmy. To niezwykle cenna wartość, która zaprocentuje w przyszłości.

Wyjście naprzeciw potrzebom przedsiębiorców

Osoby odpowiedzialne za rozwój TikToka również dostrzegły w nim potencjał marketingowy. Z tego powodu zaczęto więc wprowadzać specjalne opcje i udogodnienia projektowane z myślą o reklamodawcach. Marki mogą skorzystać z narzędzia Brand Lenses, które pozwala im na stworzenie własnych filtrów, które mogą zawierać logotyp przedsiębiorstwa. Następnie filtry nakładane są przez użytkowników aplikacji na tworzone przez nich filmy. Ciekawą opcją są również Infeed native content, czyli pełnoekranowe reklamy, które trwają od kilku do kilkunastu sekund i pojawiają się w sekcji “Dla ciebie”. Warto publikować w ten sposób intrygujące i przykuwające uwagę komunikaty, które zachęcą użytkowników platformy do zapoznania się z marką i zdobycia większej ilości informacji na jej temat.

TikTok to aplikacja, która zdobyła ogromną popularność i która wciąż znakomicie się rozwija. Obecnie stanowi jedną z najpopularniejszych platform w mediach społecznościowych, które są dla nas angażujące i które pełnią rolę znakomitej rozrywki. Jeśli prowadzona przez nas działalność posiada specyfikę, która może wpisać się w charakter tej aplikacji, warto uwzględnić ją w procesie planowania działań promocyjnych. Reklama na TikTok może się bowiem naprawdę opłacać.

Aktualności

Dowiedz się więcej na temat promocji oraz sprawdź co dzieje się w świecie SEO!

Poproś o bezpłatną wycenę

Oferujemy profesjonalne usługi SEO, które pomagają stronom internetowym znacząco zwiększyć wyniki bezpłatnych wyników wyszukiwania. Pracujemy nad osiągnięciem najwyższych pozycji w rankingu, nawet jeśli chodzi o wysoce konkurencyjne słowa kluczowe.

Sprawdź także nasze inne wpisy

Wszystkie wpisy