Marketing Szeptany – oferta i cennik

  • 11 maja, 2020
  • Blog
No Comments

Dbamy o odpowiedni wizerunek twojej marki

Nic tak nie zachęca do skorzystania z danej usługi lub do sięgnięcia po produkt, jak pozytywne opinie innych osób. W dobie komunikacji internetowej, większość osób wymienia się nimi na forach internetowych. Publikujemy na nich opinie, służące do podzielenia się pozytywnymi doświadczeniami związanymi z przedmiotem kampanii marketingowej. Treści są naturalne, niewymuszone, a przez to zachęcające. Co więcej, wchodzimy w interakcję z innymi forumowiczami, prowadząc dyskusję w taki sposób, by skupiała się wokół zalet promowanego produktu, lub usługi.

Prowadzimy stały monitoring sieci

Używamy efektywnych i zaawansowanych technologicznie narzędzi, które umożliwiają nam zbieranie i kategoryzowanie wszelkich informacji na temat danej marki, jakie ukazują się w Internecie. To bezcenna baza wiedzy, której bieżące analizowanie pozwala na wyciąganie wniosków dotyczących kierunku dalszych działań, wyodrębnienia szans i zagrożeń, a także sprawne wykrycie ewentualnych problemów i kryzysów wizerunkowych. Trzymamy rękę na pulsie przez cały czas.

Zapobiegamy kryzysom wizerunkowym

Problemy mogą przytrafić się każdemu. Najważniejsze jest to, by umieć radzić sobie z nimi szybko i skutecznie. Wychodzimy z założenia, że wszelkie kłopoty najlepiej rozwiązywać, zanim przekształcą się w poważne trudności i skupią na sobie niepotrzebne zainteresowanie, które może zaszkodzić marce. Dzięki temu minimalizujemy ewentualne straty i utrzymujemy pozytywne nastawienie odbiorców względem marki.

Budujemy rozpoznawalność

Świadomość marki to podstawa. Projektujemy strategie szyte na miarę, a przez to najbardziej skuteczne. Sięgamy po artykuły sponsorowane, które stanowią interesującą formę przekazania istotnych informacji na temat marki i tego, co jest ona w stanie zapewnić swoim odbiorcom. To merytoryczne treści reklamowe, zaprezentowane w estetyczny i przystępny sposób. Starannie wybieramy miejsca, w których artykuły tego typu są publikowane tak, by jak najlepiej trafiły do grupy docelowej komunikatu.

Dlaczego akurat my?

Jesteśmy profesjonalistami z doświadczeniem w branży, której nieustanny rozwój śledzimy niezwykle uważnie. Pomożemy w osiągnięciu celu, zaplanujemy działania i dobierzemy odpowiednie narzędzia marketingowe. Zadbamy o to, by na temat Twojej marki mówiło się przede wszystkim w pozytywny sposób. Zainspirujemy odbiorców do zapoznania się z nią i sięgnięcia po oferowane produkty, lub do skorzystania ze świadczonych usług. Wzbudzimy zainteresowanie i będziemy edukować odbiorców.

Sprawimy, że żadne kryzysy wizerunkowe nie będą straszne Twojej marce. Jeśli tylko będzie to możliwe, zdusimy problem w zarodku. W innym przypadku rozwiążemy go odpowiednio szybko, aby uniknąć strat.

Wiemy, jak działać, aby odnosić najlepsze efekty. Publikowane przez nas treści są kreatywne, przekonujące i wiarygodne. Szczerość to podstawa. Dzięki temu wzbudzają zaufanie odbiorców, a to już połowa sukcesu. Pamiętamy o zasadach SEO, merytoryce komunikacji oraz elementach reklamowych.

Jakie korzyści to dokładnie oznacza?

Dzięki nam zyskasz pewność, że Twoja marka jest obecna w świadomości odbiorców. Zwiększy to zainteresowanie potencjalnych klientów, do których trafisz przy pomocy oryginalnych, interesujących i merytorycznych treści. To z kolei przełoży się na zyski.

Otrzymujesz gwarancję tego, że interesy Twojej marki są dla nas priorytetem. Podchodzimy do każdego klienta w sposób indywidualny, za każdym razem personalizując działania w oparciu o oczekiwania zleceniodawcy. Nasza agencja reklamowa zapewnia bieżący kontakt, który pozwala na wymianę cennych informacji i uzgadnianie istotnych kwestii. Na wszelkie uwagi, spostrzeżenia i zmiany decyzji reagujemy błyskawicznie a Ty posiadasz poczucie pełnej kontroli.

Podarujemy Ci więcej czasu wolnego, który sam musiałbyś przeznaczyć na przeprowadzenie działań marketingowych. Koniec z nieustannym monitorowaniem tego, co mówią i piszą na temat Twojej marki. Zrobimy to za Ciebie, a Ty otrzymasz owoc naszej pracy – raport z przeprowadzonych badań.

Wszystkim wiadomo jak działa plotka. Rozprzestrzenia się błyskawicznie, pączkuje, roznosi chciane i niechciane informacje, bez względu na to czy są one prawdziwe, czy tylko zmyślone. Mechanizm rozprowadzania plotki, jak nigdy wcześniej, zostaje wykorzystany z powodzeniem w marketingu. Marketing szeptany, bo tak brzmi fachowa nazwa narzędzia marketingowego wykorzystującego mechanizm rozprowadzania się plotki, to jedna z dziedzin działalności naszej agencji. W ten sposób stymulujemy, na życzenie klienta, zainteresowanie produktem czy usługą.

Czym jest marketing szeptany?

Marketing szeptany, nazywany też buzz marketingiem zyskał na popularności razem z rozwojem internetu. Polega on na “szeptaniu” do konsumenckiego ucha treści o zaletach danej marki, produktu czy usługi. Marketing szeptany wykorzystuje się najczęściej jako narzędzie uzupełniające dla kampanii reklamowej. Specyfika działania powoduje, że niejako w sposób samoistny wywołuje się dyskusje o danej marce czy produkcie, w sposób niewymuszony, naturalny dla dialogu czy komentarza. W efekcie dobrze poprowadzonej kampanii szeptanej inicjują się dobrowolnie, niezależne a przede wszystkim spontaniczne dyskusje rozprowadzane dalej w sieci w sposób organiczny. Dzięki temu i dzięki z natury rzeczy traktowaniu użytkowników sieci jako osoby naturalnie przyjazne i wtajemniczone, informacje w ten sposób rozprowadzane nie tylko nie rażą, ale ich oddziaływanie jest ogromne. Uczestnicy internetu ufają najbardziej znajomym, szczególnie tym, którzy dany produkt już przetestowali i teraz dzielą się swoimi wrażeniami w sieci. Statystyki mówią, że 9 na 10 konsumentów wybierając dany produkt opiera się na opiniach oraz rekomendacjach znajomych czy innych klientów, natomiast 14% klientów kieruje się  przy wyborze reklamą przygotowaną przez producenta.

Kiedy marketing szeptany jest skuteczny?

Marketing szeptany doceniają zarówno klienci agencji reklamowych jak i sama agencja, która przyjmując na siebie obowiązek promowania danego produktu musi wykazać się mierzalnymi wskaźnikami powodzenia kampanii reklamowej. Ten rodzaj marketingu z powodzeniem można prowadzić w treści blogów, na forach czy portalach społecznościowych.

Ważnym aspektem skutecznego buzz marketingu jest umiejętne wywołanie dyskusji na dany temat. Moderator musi robić to ostrożnie i z wyczuciem wprowadzając w pewnym momencie, w sposób zgodny z biegiem dyskusji, informację o marce czy produkcie. Kluczem do powodzenia tak prowadzonej kampanii jest naturalność i kontrolowana spontaniczność. W przeciwnym razie, zamiast zachęcić uczestników dyskusji do zakupu zniechęcimy ich do produktu oraz podważymy zaufanie do moderatora. Największą sztuką jest umiejętność podsycania zainteresowania daną marką czy produktem oraz naturalne powracanie do omawianych wcześniej wątków.

Ważną wartością dodaną marketingu szeptanego jest prowadzenie go w sposób etyczny, bez użycia reklamy negatywnej, czy wprowadzania informacji nieprawdziwych, a nawet szkalujących. Buzz marketing powinien być prowadzony w sposób w miarę obiektywny, neutralny, ale naturalnie pozytywny dla produktu. Nadmiar entuzjazmu przy opisie marki wzbudza natychmiast wątpliwości i podejrzenia stronniczości moderatora czy uczestnika dyskusji.

Co decyduje o sukcesie marketingu szeptanego? 

Praktycy stosujący z powodzeniem marketing szeptany jako narzędzie promocji wskazują na 3 czynniki, które gwarantują wartościową marketingowo dyskusję na temat marki czy produktu. Czynniki te dzieli się na: społeczne, funkcjonalne oraz emocjonalne, wszystkie one efektywnie stymulują buzz marketing, a moderator wykorzystujący tę wiedzę dociera do celów stawianych kampanii.

Czynniki społeczne: stymulują udział w dyskusji dla podkreślenia statusu uczestnika, dają mu poczucie uczestniczenia w ważnej społecznie akcji. Dla niego:

  • jakość oznacza szacunek do marki
  • produkt luksusowy podnosi status społeczny
  • różnicowanie i wyróżnianie; omawiany produkt jest narzędziem do podkreślania swojej wyjątkowości w grupie społecznej
  • wyróżnienie się nawet w elitarnej grupie
  • marka jest ważna dla szerokiego grona odbiorców

Czynniki funkcjonalne wpływające na proces udostępniania informacji o marce i produkcie:

  • czas funkcjonowania marki na rynku
  • cechy oferowanego produktu lub usługi
  • komplikacja oferowanych informacji
  • wiedza na temat marki

Czynniki emocjonalne, pojawiają się podczas wymiany pozytywnych jak i negatywnych komentarzy na temat marek, są to

  • ekscytacja
  • zadowolenie
  • zaangażowanie

Korzyści dla reklamodawcy ze stosowania buzz marketingu

Marketing szeptany to jedna ze skutecznych form kreowania pozytywnego wizerunku marki. Cieszy się znaczącą wiarygodnością, dzięki niemu reklamodawca zapewnia sobie szybkie i szerokie dotarcie do potencjalnych odbiorców. Długofalowe działania, które nieodłącznie wiążą się z tym narzędziem, zwiększa ruch na stronie internetowej co powoduje zwielokrotnienie zysków finansowych producenta.

Jednocześnie marketing szeptany nie wymaga zaangażowania ogromnych środków. Większość działań prowadzi się poprzez serwisy społecznościowe, fora internetowe i strony www, a dostęp do nich jest darmowy. Przewaga tego narzędzia reklamowego polega też na tym, że można go stosować właściwie do każdego produktu czy usługi.

Jednym z najbardziej interesujących i tajemniczych narzędzi promocji jest komunikacja ustna. Ze względu na rosnącą popularność sieci społecznościowych ludzie zaczęli dużo rozmawiać, uczestniczyć w dyskusjach i wyrażać swoje opinie.To otworzyło nowe możliwości komunikacji z konsumentami i promocji towarów. Należy rozumieć, że wyzwalaczem rozmów nie jest dokładnie marketing w tradycyjnym tego słowa znaczeniu.

  Publikowane opinie dają możliwość przekazywania sobie informacji i swoich opinii dotyczących produktu należącego do kampanii reklamowej. To nie jest kupon rabatowy ani konkurs z nagrodami. Nie ma to nic wspólnego z ceną towarów lub usług. Jest to raz dokonany wybór operacyjny, który z kolei zapewnia wyraźną przewagę marketingową.Treści umieszczane przez naszą agencję w sieci brzmią naturalnie, dzięki czemu wzbudzają zainteresowanie i zachęcają do zakupu. Agencja prowadzi dyskusję z użytkownikami forum w taki sposób, aby wykazać korzyści z reklamowanej usługi lub produktu.   

Nasze działanie nastawione jest na:

  • Umieszczanie odpowiednich komentarzy na różnych portalach internetowych
  • Komentowanie opinii internautów w mediach społecznościowych
  • Wystawianie ocen na stronach sklepów online oraz porównywarek cen
  • Pisanie wiadomości internetowych na różnych blogach.

  Jest to działający wyróżnik, który zmusza ludzi do mówienia o promowanym produkcie lub usłudze. Jest to szczególny fakt, jakościowa różnica w stosunku do konkurentów, sposób na budowanie relacji z klientami, co sprawia, że przekaz ustny jest mimowolny. Jest to coś, o czym klienci będą musieli po prostu powiedzieć komuś innemu. Marketing szeptany to szybkość i zaufanie. Rzeczywiście nie ma sensu czekać bezczynnie, aż klienci zaczną mówić o firmie. O wiele lepiej zainicjować taki impuls. Korzystanie z ustnej wiadomości jest dość proste, jeśli firma ma się, czym pochwalić: jakość, wyjątkowość i zalety swoich produktów. Zaangażujemy odpowiednie narzędzia marketingowe, dzięki którym ludzie będą rozmawiać o danej firmie online i offline.

Marketing szeptany kampanie

  Kampanie promujące prowadzone przez naszą agencję oparte na marketingu szeptanym mogą być wykorzystywany do dystrybucji ofert handlowych związanych z dowolnym produktem. To dosłownie oznacza przekazanie komunikatu reklamowego ustnie od jednego konsumenta do drugiego przedstawiciela grupy docelowej. Nasza kampania reklamowa zorganizowana jest w oparciu o ustną strategię marketingową, aby zachęcić przedstawicieli danej grupy do wymiany opinii na temat konkretnych marek, produktów i usług.Takie działania prowadzimy na zlecenie klienta uwzględniając jego potrzeby i oczekiwania. Naszym celem jest poprawienie wizerunku obsługiwanej firmy, określenie promowanych usług i produktów. Kampania prowadzona przez naszą agencję reklamową opiera się na dokonaniu szczegółowej analizy danej branży, co pozwala nam na optymalne dostosowanie działań marketingowych do panujących realiów.

Marketing szeptany agencja

  Marketing szeptany zaczyna się, gdy zaczyna się rozmowa o konkretnej marce. Upowszechnianie informacji ustnie przez naszą agencję jest traktowane, jako skuteczny sposób zwiększenia sprzedaży na rynku konsumenckim. Co więcej, dziś nie brakuje narzędzi do organizowania ustnych przekazów: marketing treści, sieci społecznościowe i platformy internetowe są w naszej dyspozycji.

  Dobre produkty nie istnieją, dopóki nie staną się takie w świadomości konsumentów. Znana prawda tworzy nowy kierunek w marketingu. Kierunek ten ma na celu sprawienie, aby konsumenci postrzegali produkt lub usługę, jako wyróżniającą się spośród wielu podobnych towarów i usług, aby konsumenci byli fanami marki. To nie jest branding. To marketing szeptany, który pozwala prowokować pozytywne rozmowy o firmie, jej produktach czy usługach wśród potencjalnych konsumentów. Głównym celem kampanii prowadzonej przez naszą agencję jest wpłynięcie na chęć rekomendowania produktu w przyszłości poprzez wypowiadanie się pozytywnie na temat produktu, a co za tym idzie, wpływanie na decyzję o zakupie (zamiarze zakupu).

  Nasze doświadczenie w tej dziedzinie wskazuje, że taki kanał przekazywania informacji marketingowych, jak przekaz ustny, cieszy się największym zaufaniem konsumentów i bardziej niż inne kanały komunikacji reklamowej wpływa na decyzję przy zakupie. Pracownicy naszej agencji potrafią jasno wyrażać swoje myśli i mówić wymownie, dlatego wzbudzają zaufanie. Są to specjaliści, którzy są dobrze zorientowani w danej dziedzinie i są w stanie wyrażać obiektywne opinie a także wiedzą, jak przekazywać innym osobom złożone informacje w prostym języku.

Działania naszej agencji reklamowej nastawione są na:

  • Prowadzenie stałej współpracy z klientami, pomaga to lepiej poznać odbiorców, zrobić portret potencjalnego nabywcy
  • Zapewnianie skutecznego kanału dystrybucji informacji reklamowych, zamieszczanie różnych wpisów na wielu forach i blogach związanych z daną branżą
  • Odpowiadanie na pytania pojawiające się w obecnie trwających dyskusjach, kreatywnie wyjaśniając pojawiające się wątpliwości, podpowiadając forumowiczom tematy do dyskusji na temat produktów i usług obsługiwanej firmy
  • Zwiększanie zasięgu docelowych odbiorców i zwiększanie świadomości marki, produktu, usługi dzięki odpowiedniemu łączeniu marketingu szeptanego z pozycjonowaniem
  • Pisaniu postów poprawną polszczyzną i językiem, który dociera do każdej grupy internautów
  • Prowadzeniu działań, które pozwolą obniżyć koszty kampanii reklamowych i marketingu w ogóle.

Marketing szeptany przykłady

  • Skrypt sprzedaży stosowany w danej firmie a także jego popularność na portalach społecznościowych
  • Memy śmieszne obrazki z odpowiednimi podpisami, budzące zaciekawienie internautów, którzy przesyłają je sobie nawzajem, powoduje to, szybkie dotarcie informacji o promowanym produkcie do dużej ilości osób.Takie memy budzą pozytywne skojarzenia z marką, przekaz nie jest nachalny.
  • Pobudzanie chęci naśladownictwa działań firmy w kierunku ekologicznym (np. zamiana toreb foliowych na papierowe)
  • Programy lojalnościowe, konkursy organizowane w mediach społecznościowych
  • Wspieranie grup internetowych w akcjach społecznych (np. sprzeciw wobec hejtu) pozwala to na zbudowanie korzystnego wizerunku obsługiwanej firmy
  • Przekazanie próbek promowanego produktu osobom, które mają duże wpływy opiniotwórcze.

Marketing szeptany cena

  Cena za usługi związane z marketingiem szeptanym jest związana z ilością wystawionych komentarzy lub wpisów oraz czasem ich realizacji. Dla przykładu pakiety:

  • 20 komentarzy w ciągu 7 dni – 200 złotych
  • 40 komentarzy w ciągu 14 dni – 400 złotych
  • 60 komentarzy w ciągu 30 dni – 600 złotych
  • 80 komentarzy w ciągu 45 dni – 800 złotych.

Marketing szeptany Wrocław

  Główną cechą oferowanego marketingu szeptanego we Wrocławiu jest jego wszechstronność. Nie ma produktu ani obszaru biznesowego, w którym nasza agencja nie mogłaby zastosować taktyki ustnej. W absolutnie wszystkich przypadkach zastosowanie jej metod w połączeniu z innymi narzędziami reklamowymi przynosi pozytywny wynik. Tak, marketing szeptany to najtańszy sposób na reklamę.

  Nasze działania oparte na kontakcie z potencjalnym klientem promowanego produktu dają impuls, który rozprzestrzenia się jak prawdziwa epidemia. Promocja usługi czy produktu zostanie umiejętnie zamaskowana, jako nieformalna odpowiedź zadowolonego, ale bezinteresownego nieznajomego. Dlatego reklama zostanie uznana za taką, która zasługuje na uwagę i zaufanie. Oferowany marketing szeptany – Wrocław zyskuje na uznaniu z prostego powodu: ludzie zwykle ufają opinii wyrażonej w osobistej komunikacji, dlatego cenią sobie opinie, porady, rekomendacje innych klientów.

  Dzięki interaktywności każdy może skorzystać z usług naszej agencji reklamowej w Polsce oraz w każdym zakątku świata. Działania agencji zostaną dopasowane do aktualnych potrzeb klienta i jego możliwości finansowych. Opracowany plan, umożliwi firmie klienta stać się rozpoznawalnym na rynku danej branży i zdobywać coraz większe rzesze zadowolonych konsumentów. Działamy etycznie i nie prowadzimy szkalowania konkurencji, dzięki czemu nasze opinie są wiarygodne i budzą zainteresowanie potencjalnych klientów. 

Marketing szeptany oferta

Nasza oferta jest kierowana głównie do przedsiębiorców, którzy chcą w nowoczesny sposób reklamować działalność swojej firmy. Tego rodzaju działania często decydują o funkcjonowaniu danej firmy na rynku.Pozwalają one między innymi na:

  • dostrzeganie działalności naszej firmy przez użytkowników Internetu;
  • pozyskiwanie nowych klientów;
  • poprawę wizerunku danej firmy.

W tym celu stosujemy szeroko zakrojoną kampanię marketingową, która obejmuje przede wszystkim:

  • pisanie komentarzy na forach i portalach internetowych;
  • komentowanie postów w mediach społecznościowych;
  • dokonywanie oceny na stronach sklepów internetowych i porównywarek cen;
  • pisanie postów na różnego rodzaju blogach. 

Wszystkie, prowadzone w ten sposób działania mają uwiarygadniać dane przedsiębiorstwo w oczach jego potencjalnych klientów. Regularne udzielanie się na forach internetowych stwarza również większe możliwości rozwoju produktów i usług, świadczonych przez konkretną firmę. Oferta marketingu szeptanego jest przystępna i stosunkowo niedroga, a daje ogromną szansę na rozwój przedsiębiorstwa i kreowanie jego przyszłości. Zapewnimy Ci odpowiednią strategię, dopasowaną konkretnie do Twojej firmy i skutecznie zrealizujemy kampanie w czasie rzeczywistym, reagując na aktualne zmiany na rynku. 

W ofercie naszej agencji znajdują się różnego rodzaju pakiety cenowe, które są uzależnione przede wszystkim od ilości wystawionych przez nas postów i informacji na różnego rodzaju forach oraz portalach internetowych. Szczegółowe informacje znajdziecie Państwo w zakładce “cennik” na naszej stronie internetowej.

Marketing szeptany kampanie

Kampanie prowadzone w oparciu o marketing szeptany nie są typowymi działaniami marketingowymi. Prowadzimy je przede wszystkim na indywidualne zlecenie klientów, dopasowując wszystkie nasze działania do potrzeb Waszej firmy. Każdorazowo tego rodzaju kampania powinna być dostosowywana do indywidualnych potrzeb i wymogów danego klienta. Musi ona uwzględniać między innymi aktualny wizerunek danej firmy, charakterystykę jej najbliższego otoczenia oraz rodzaj i oferowany przez nią produkt lub usługę. Co więcej, każda tego rodzaju kampania powinna być poprzedzona przeprowadzeniem dokładnej analizy, celem jej jak najlepszego dopasowania do obecnych realiów rynkowych. W związku z tym każda przedstawiana przez naszą agencję oferta jest poprzedzona właśnie takim wstępnym rozeznaniem, aby konkretne działania, które Państwu zaproponujemy były idealnie skrojone pod działalność Waszej firmy.  

Marketing szeptany agencja

Wszystkie działania prowadzone przez naszą agencję, opierają się między innymi na:

  • prowadzeniu ciągłej, ścisłej współpracy z klientami;
  • poszerzaniu swojej wiedzy na temat branży, w której działa nasz klient;
  • publikowaniu różnego rodzaju wpisów na najpopularniejszych blogach i forach tematycznych;
  • udzielaniu odpowiedzi na pytania w aktualnie trwających dyskusjach, podsuwając innym użytkownikom tematy do rozmów na temat ich produktów i usług;
  • pisaniu przy zastosowaniu zasad poprawnej polszczyzny, składnym i prostym językiem dla naszych odbiorców, w zależności od zadanej branży;
  • efektywnym łączeniu marketingu szeptanego z pozycjonowaniem;
  • prowadzeniu dokładnych raportów na temat realizowanych przez nas kampanii.

Ponadto nasza agencja skupia się na tym, aby wszelkie prowadzone przez nas działania były w pełni etyczne. Nie mogą się one, bowiem opierać na szkalowaniu konkurencji i przedstawianiu jakichkolwiek nieprawdziwych informacji na ich temat. Odpowiednio prowadzone kampanie marketingu szeptanego zakładają przedstawianie danego produktu w neutralny sposób i kreowanie jego umiarkowanie pozytywnej opinii. Staramy się nie pisać o danym produkcie lub usłudze, podkreślając jedynie jego atuty, ponieważ takie zabiegi zazwyczaj wzbudzają podejrzenia. Zasady etyki w myśl, których działamy są umieszczone na stronie WOMMA (Word of Mouth Marketing Association). 

Dzięki interaktywności możesz skorzystać z usług naszej agencji z każdego miejsca w Polsce i na świecie, a nasze działania dopasować dokładnie do swoich potrzeb i zasobności Twojego portfela. Opracujemy plan, który pozwoli Ci rozwinąć skrzydła i stać się naprawdę znaną i cenioną marką w Twojej branży. Zgłoś się do nas już dziś i przekonaj się, że marketing szeptany to nowoczesna forma reklamy, która naprawdę działa. Jesteśmy do Twojej dyspozycji, a w naszym interesie jest to, aby prowadzone przez nas kampanie były skuteczne. Zapraszamy do kontaktu i korzystania z naszej oferty!

Podsumowanie

  Nowoczesne praktyki marketingowe podkreślają kilka podstawowych zasad niezbędnych do skutecznego stymulowania komunikacji opartej na marketingu szeptanym. Działania naszej agencji reklamowej skupiają się komunikacji z liderami opinii, którymi mogą być nie tylko dziennikarze, blogerzy, ale także fani promowanego produktu.

  Oferta agencji przeznaczona jest przede wszystkim do przedsiębiorców, którzy pragną w innowacyjny i skuteczny sposób promować rezultaty działalności swojej firmy.Tworzymy społeczności w sieciach społecznościowych, ponieważ jest to najłatwiejszy sposób dotarcia do grupy docelowej. Nasze doświadczenie potwierdza, że duży procent internautów aktywnie korzysta z mediów społecznościowych, większość z nich jest zarejestrowanych na stronach swoich ulubionych marek, a także udostępnia treści firm na swojej stronie. Kontaktując się z konsumentami na forum stajemy się liderem opinii, chcemy zwrócić uwagę grupy docelowej na produkt lub usługę.

  Pracując nad promowaniem danego produktu mamy wiedzę, o tym, co wyróżnia daną firmę i poprzez witryny internetowe, blogi, media społecznościowe informujemy o tym potencjalnych klientów. W naszych opiniach staramy się udowodnić szczerość przekazanych informacji, ponieważ sukces marketingu szeptanego zależy od stopnia zaufania konsumentów do marki. Chcemy zdobyć zaufanie i uwagę konsumentów, aby chcieli oni udostępniać informacje o produkcie innym osobom.Takie działania prowadzą do zaistnienia i wyróżnienia się danej firmy na rynku, poprawienia jej wizerunku wśród szerokiej grupy klientów.

Aktualności

Dowiedz się więcej na temat promocji oraz sprawdź co dzieje się w świecie SEO!

Poproś o bezpłatną wycenę

Oferujemy profesjonalne usługi SEO, które pomagają stronom internetowym znacząco zwiększyć wyniki bezpłatnych wyników wyszukiwania. Pracujemy nad osiągnięciem najwyższych pozycji w rankingu, nawet jeśli chodzi o wysoce konkurencyjne słowa kluczowe.

Sprawdź także nasze inne wpisy

Wszystkie wpisy
No Comments

Najnowsze wpisy