Agencja Reklamowa

  • Listopad 3, 2019
  • Blog
No Comments

Agencja Reklamowa

Pomożemy Twojej firmie się rozwinąć.

Czy Twoja strona znajduje się na wysokich pozycjach w wynikach wyszukiwania?

Agencje reklamowe i jak je wybrać

W tym artykule:
• Dowiedz się o różnych typach agencji reklamowych i kiedy używać każdego z nich
• Odkryj typowe czerwone flagi, na które trzeba uważać, porównując agencje

Rodzaje agencji reklamowych

Wystarczy jedno wyszukiwanie w Google, aby dowiedzieć się, że istnieją tysiące agencji reklamowych do wyboru. Ale jeśli nigdy wcześniej nie pracowałeś z agencją, jak wybierzesz właściwą?

W tym artykule przeanalizujemy 8 różnych rodzajów agencji reklamowych i kiedy są one najlepszą opcją, a następnie omówimy niektóre typowe pułapki, o których należy pamiętać, oceniając potencjalne agencje.

Agencja reklamowa z pełną obsługą

Agencja reklamowa oferująca pełen zakres usług oferuje szeroki zakres usług, które dotyczą zarówno tradycyjnych, jak i cyfrowych aspektów marketingu firmy. Agencje reklamowe oferujące pełen zakres usług składają się z zespołu ekspertów i są one kompleksowym serwisem usług:
• Kampanie reklamowe
• Planowanie strategiczne
• Reklamy telewizyjne
• Zarządzanie mediami społecznościowymi
• Tworzenie treści
• Tworzenie stron internetowych
• Reklamy radiowe
• SEO
• Projekt graficzny
• Pielęgnacja ołowiu

Kiedy stosować: agencja reklamowa oferująca pełen zakres usług jest odpowiednia, jeśli Twoja firma potrzebuje pełnego marketingu. Będą mogli dostarczać wyniki za pomocą reklamy telewizyjnej oraz kampanii w mediach społecznościowych. Ponieważ ich działania marketingowe są tak kompleksowe, będziesz również potrzebować wewnętrznego zatrudnienia, które może poświęcić dużo czasu na współpracę z tą agencją.

Tradycyjna agencja reklamowa

Tradycyjne agencje reklamowe pracują przede wszystkim z tradycyjnymi formami mediów, takimi jak gazety, reklamy telewizyjne, radio i druk.
Kiedy stosować: Tradycyjne agencje reklamowe najlepiej nadają się dla firm, które starają się dotrzeć do lokalnych odbiorców. Strategiczna kampania „direct mail” dla lokalnej restauracji lub billboardu promująca dzień otwarcia nowego muzeum może być skutecznym wykorzystaniem tradycyjnych form mediów.
Agencja reklam cyfrowych
Cyfrowa agencja reklamowa specjalizuje się we wszystkich rzeczach online. Prawdopodobnie znają tradycyjne media, ale ich głównym celem jest sfera cyfrowa, w tym:
• Optymalizacja wyszukiwarek (SEO)
• Marketing mediów społecznościowych
• Projektowanie i rozwój stron internetowych
• Generowanie potencjalnych klientów
• Email Marketing
• Marketing oparty na kontach
• Automatyzacja marketingu

Kiedy stosować: Cyfrowe agencje reklamowe najlepiej nadają się dla firm starających się dotrzeć do bardzo określonej grupy odbiorców, ponieważ platformy marketingu cyfrowego pozwalają na zaawansowane możliwości kierowania i szeroki zasięg. Cyfrowe agencje reklamowe są również odpowiednie dla firm, które chcą poprawić swoją obecność w Internecie i generować więcej potencjalnych klientów za pośrednictwem swojej witryny. W cyfrowych agencjach marketingowych występuje wielu grafików, programistów internetowych, autorów tekstów, specjalistów od reklamy, fotografów i kamerzystów.

Agencja reklamowa w mediach społecznościowych

Agencje reklamowe w mediach społecznościowych koncentrują się na jednej i tylko jednej rzeczy: mediach społecznościowych. To zespół twórców treści i optymalizatorów reklam, który maksymalnie zwiększy Twoje kanały społecznościowe. Mogą koncentrować się na wielu kanałach społecznościowych lub być ekspertami w jednym kanale, takim jak LinkedIn. Z powodu ostatnich zmian algorytmu mediów społecznościowych, które spowodowały spadek zasięgu organicznego, spodziewaj się, że agencje reklamowe w mediach społecznościowych będą musiały obciążyć budżet na wydatki reklamowe.

Kiedy stosować: Agencje mediów społecznościowych są odpowiednie dla firm, które chcą osiągnąć jeden cel, taki jak sprzedaż deskorolek, za pośrednictwem platform mediów społecznościowych. Te agencje marketingowe zwykle mają zespół kreatywny, zespół ds. Treści, a nawet mogą mieć fotografów i kamerzystów.

Agencja reklamowa a public relation

Agencje PR lub PR służą poprawie publicznego wizerunku firmy i jej pracowników oraz zarządzaniu nimi. Agencje PR są często wykorzystywane w firmach i dyrektorach generalnych na poziomie przedsiębiorstw, koncentrując się na tym, aby firma lub dyrektor generalny pojawili się w wiadomościach, na stronach branżowych i w społeczności.
Kiedy stosować: agencje PR najlepiej nadają się dla organizacji, które chcą podnieść świadomość opinii publicznej na temat marki lub jej wizerunku publicznego. Agencje PR są szczególnie ważne dla marek, które często znajdują się w publicznym widoku, ponieważ pomagają zarządzać opinią publiczną na temat organizacji lub jej lidera.
Agencja reklamowa promująca markę
Domyślasz się, że agencje brandingowe specjalizują się w brandingu. Zazwyczaj przeprowadzają dokładne badania rynku, aby lepiej zrozumieć konkurencyjny krajobraz i oferują szereg usług, które obejmują projektowanie logo, rozwój marki, identyfikację twórczą i oznakowanie.

Kiedy stosować: agencja brandingowa jest najlepsza, jeśli rozważasz lub planujesz rebranding organizacyjny lub jesteś zainteresowany tym, jak twoja obecna marka jest postrzegana na rynku.

Agencja reklam kreatywnych

Agencje kreatywne koncentrują się na projektowaniu i grafice marki, ale zlecają strategię i realizację innym partnerom marketingowym. Zazwyczaj wyróżniają się projektowaniem logo, drukowaniem, papierami firmowymi, billboardami i wizytówkami.
Kiedy stosować: Tego rodzaju agencje są odpowiednie dla organizacji, które muszą stworzyć spójny wygląd swojej marki lub które muszą stworzyć nowe zabezpieczenia marketingowe.

Agencja reklamowa w mediach społecznościowych

Agencje reklamowe kupujące media koncentrują się na planowaniu i zakupie mediów i zwykle dostosowują swoje usługi do konkretnego kanału. Określają ramy czasowe, zalecają budżet i ustanawiają rynki dotarcia do docelowych odbiorców.
Kiedy stosować: agencje skupujące media są idealne dla organizacji, które chcą korzystać tylko z jednego kanału. Agencje te mogą mieć własny zespół kreatywny, ale zazwyczaj są najskuteczniejsze w połączeniu z kreatywną agencją reklamową.
Typowe błędy, których należy szukać przy wyborze agencji reklamowej
Świetnie – teraz ustaliłeś, która agencja będzie dla Ciebie najlepsza. Następnie następuje proces oceny, który może być długi, żmudny i nie krystalicznie czysty.
Jest kilka czerwonych flag, na które warto zwrócić uwagę podczas oceny dostawców.
Agencja reklamowa, która stosuje usprawnione podejście
Chociaż agencje reklamowe obsługują wiele różnych branż, wiele z nich nie oferuje oryginalności ani wyróżnienia. Tworzą usprawnione podejście, aby ułatwić pracę bez zastanawiania się, co jest najlepsze dla biznesu ich klientów.
Gdy firma prosi o zindywidualizowane leczenie, niektóre agencje reklamowe niezręcznie odpowiadają: „Przykro nam, nie robimy tego dla żadnego z naszych klientów. Zawsze robiliśmy marketing w ten sposób, więc musisz zaakceptować naszą metodę i zaufać naszemu procesowi marketingowemu ”.

Marketing to znacznie więcej sztuki niż nauki. Nie ma magicznej formuły. Nie ma gwarantowanego planu. To, co zadziałało w ubiegłym roku, może dziś nie działać, a to, co zadziałało w tym tygodniu, może nie działać w następnym. Ta sama strategia, która działała w firmie optycznej, może nie działać w przypadku dużego producenta części.
Uważamy, że każdy klient powinien mieć zindywidualizowane podejście, które odpowiada jego konkretnym celom biznesowym.
Agencja reklamowa skupiająca się na kampanii jednokanałowej

Niektóre agencje reklamowe znają się tylko na tym, co wiedzą. Jeśli mają doświadczenie w tradycyjnym marketingu – reklamy drukowane, reklamy telewizyjne i reklamy radiowe – ograniczają się do tej jednej alei. Podobnie, niektóre agencje marketingu cyfrowego mogą zniechęcać do tradycyjnego marketingu, nazywając go staromodnym lub przestarzałym, i ostatecznie tracą cenny zasięg odbiorców i możliwości marketingowe.

Udana kampania marketingowa wykorzystuje podejście wielokanałowe, aby dotrzeć do perspektyw sprzedaży gdziekolwiek się znajdują. Kampanie wielokanałowe często zawierają zdrową mieszankę dwóch lub więcej z następujących elementów: marketing w mediach społecznościowych, praca w witrynie, e-mail lub tradycyjny marketing mailowy, praca online lub tradycyjna reklama sponsorowana, content marketing i inne.
Zalety korzystania z wielu kanałów obejmują:
• Dotrzyj do szerszego grona odbiorców
• Zwiększenie świadomości marki poprzez wiele sposobów
• Docieraj do potencjalnych klientów tam, gdzie oni są
• Zwiększenie możliwości sprzedaży
• Stwórz spójną strategię marketingową
• Wyeliminuj brakujące luki w zasięgu marketingowym
Tradycyjna kampania nie powinna konkurować z marketingiem cyfrowym. Zamiast tego te dwie strategie kampanii są dobrze uczęszczanymi drogami, które prowadzą w tym samym kierunku – do sukcesu marketingowego. Tradycyjne i cyfrowe kampanie marketingowe współpracują w celu realizacji konkretnych celów firmy i nakreślenia sukcesu poprzez dotarcie do klientów online, oglądanie telewizji, w samochodzie i poza domem.
Agencja reklamowa, która nie oferuje właściwego raportowania
Jeśli chodzi o marketing, nie jesteśmy pierwszymi, którzy przyznają, że zgłaszanie może być trudne.
Marketing ma na celu zmianę działań. Ale aby zmienić czyjeś działania, musisz najpierw zmienić ich przekonania, a żeby zmienić ich przekonania, musisz zwrócić ich uwagę.

Działania mogą być mierzalne (ktoś wypełnił formularz na Twojej stronie), ale przekonania i uwaga są znacznie trudniejsze do zmierzenia. Dlatego analizujemy takie dane, jak ogólny ruch, SEO i współczynniki klikalności; te wskaźniki mogą dać nam pouczone domysły na temat przekonań i uwagi. Na przykład, jeśli masz większy ogólny ruch w witrynie i nowych użytkowników niż w tym samym czasie w ubiegłym roku, Twoja agencja przyciąga uwagę większej liczby osób.
Raporty marketingowe mogą być tak szczegółowe, jak chcesz, ale pamiętaj, że nie zawsze jest to wynik 1: 1.
To powiedziawszy, raportowanie jest nadal niezwykle ważne, zwłaszcza gdy polegasz na firmie outsourcingowej, która pomaga lub pomaga zespołowi marketingowemu.

Regularne raportowanie powinno pomóc zlikwidować lukę między celami biznesowymi a realizacją marketingu.
Agencja reklamowa, która utknęła w czasie
Technologia zmienia się błyskawicznie, zwłaszcza nowa technologia marketingu cyfrowego. Co tydzień pojawia się nowy produkt, aplikacja lub narzędzie komunikacji, które obiecuje

Weźmy na przykład media społecznościowe. W 2018 r. Bezpłatne (bezpłatne) posty ze stron biznesowych docierały do dość dużej grupy odbiorców. Następnie w ciągu jednego dnia Facebook zmienił algorytm i zdewaluował niepłatne posty biznesowe w kanale wiadomości użytkowników, zmniejszając zasięg organiczny o 50–75%. W ciągu jednego dnia strony firm musiały przyjąć nową strategię, jeśli chciały, aby widzowie widzieli swoje posty.

Marketing szybko się zmienia, a zadaniem Twojej agencji marketingowej jest nadążanie za tymi zmianami. W żadnym wypadku nie powinni sugerować wdrożenia każdej nowej technologii, teorii lub strategii, którą napotykają, ale powinni być na tyle zaznajomieni ze zmieniającym się krajobrazem, aby wydawać wykształcone i przemyślane rekomendacje.
Kiedy będziesz gotowy wynająć agencję reklamową …
Teraz, gdy jesteś gotowy zatrudnić agencję reklamową dla swojej firmy, udokumentuj pożądane wyniki, które chcesz osiągnąć z nowym partnerem. Pomoże to ustalić z góry oczekiwania i pomoże Ci znaleźć agencję, która może wspierać Twoje cele biznesowe.

 

Absolutnie każda firma jest obecna w Internecie – mogą być duże lub małe, sprzedawać produkty i usługi, być bardzo konkretne lub ogólne – wszyscy chcą tego samego: dotrzeć do jak największej liczby osób, inwestując najmniejszą ilość zasobów i uzyskanie jak największej ilości korzyści.

Istnieje bardzo skuteczny sposób na osiągnięcie tego wszystkiego, jednocześnie umożliwiając wszystkim potencjalnym klientom poznanie Twojej firmy i jednoczesne zainteresowanie nią: reklama internetowa.

W przeciwieństwie do tradycyjnej reklamy, reklama internetowa jest coraz bardziej dostępna dla każdej firmy i umożliwia szybkie, łatwe, wydajne i niedrogie dotarcie do docelowych odbiorców. Dlatego zyskuje coraz większą popularność wśród tych firm, które są obecne w Internecie.
Tak więc, mimo że blog ma fundamentalne znaczenie, obecność w sieciach społecznościowych jest niezbędna i niezbędna jest strategia marketingowa online. W rzeczywistości
reklama internetowa jest również niezbędna i staje się coraz bardziej nawykową i konieczną praktyką.
To nie tylko to, ale musisz wiedzieć, dlaczego
reklama internetowa jest tak ważna, jakie są rodzaje reklam i jakie wskazówki należy stosować, aby uzyskać najlepsze wyniki. I właśnie to wam pokażemy.

Jakie są największe korzyści ze współpracy z agencją reklamową?

Wyobraź sobie, że masz atrakcyjny sklep na jednej z najlepszych ulic na świecie, otwarty 24 godziny na dobę, 365 dni w roku. Mniej więcej tak dzieje się, gdy inwestujesz w reklamę internetową: automatycznie stajesz się widoczny dla tysięcy ludzi, którzy szukali cię przez całe życie, a nawet nie wiedzieli, że istniejesz!

Co więcej, obstawianie reklam internetowych jest bardzo ważne zarówno dla dużych, jak i małych firm, ponieważ za kilka dolców będziesz w stanie uzyskać lepszą widoczność, co z pewnością przełoży się na wzrost ruchu do Twojej witryny i zwiększenie wyprzedaże online.

Podsumowując, dobrze zaprojektowana i przeprowadzona płatna internetowa kampania reklamowa może zwiększyć Twój sukces.

Ale jest to coś, czego coraz więcej ludzi staje się świadomych; może dlatego reklama internetowa przenosi miliony dolarów na całym świecie każdego roku. W rzeczywistości, oprócz content marketingu i marketingu wideo, reklama internetowa jest jednym z największych rozwijających się obszarów w Internecie.

FYI: wydatki na reklamę internetową osiągnęły 137,53 miliarda dolarów zaledwie dwa lata temu, a w następnym roku przewiduje się, że nawet przewyższą koszty reklamy telewizyjnej.
Wynika to częściowo z faktu, że reklama online jest bardzo atrakcyjna i dodatkowo umożliwia lepszą segmentację reklam, dzięki czemu można dotrzeć do praktycznie każdego rodzaju odbiorców.
Wszystko to można wykonać w sposób skuteczny, prosty, elastyczny, łatwo mierzalny i tani. Co więcej, możesz zobaczyć skuteczność swoich reklam w czasie rzeczywistym i czy one działają, czy nie.

A jeśli nadal potrzebujesz więcej powodów, aby postawić na reklamę internetową, oto 10 ogromnych powodów, które pokazują, że naprawdę jest to niezbędne do rozwoju Twojej firmy:
Teraz, gdy już wiesz, dlaczego warto rozważyć zainwestowanie trochę pieniędzy w płatną reklamę. Powiemy Ci nawet, jakie są najlepsze formy reklamy internetowej i które pomogą Ci osiągnąć Twoje cele; niezależnie od tego, czy chcesz zwiększyć ruch na swojej stronie internetowej, zyskać widoczność, wejść na nowe rynki, poprawić wizerunek swojej marki, utrzymać klientów, zwiększyć sprzedaż, uzyskać dodatni zwrot z inwestycji lub cokolwiek innego, co chcesz osiągnąć. Sprawdźmy to!

Metody działania naszej agencji reklamowej

Reklama w wyszukiwarkach internetowych

Jedną z najczęściej używanych metod reklamy internetowej jest marketing w wyszukiwarkach internetowych (SEM) oraz pozycjonowanie strony w organicznych wynikach (SEO).
W rzeczywistości olbrzymi technologiczny gigant ma metodę, dzięki której możesz sponsorować reklamy: Google AdWords.

Główną zaletą tego typu reklam jest to, że umożliwiają poprawę pozycjonowania witryny za pomocą płatnych reklam. W ten sposób, na przykład za pomocą technik SEM, możesz reklamować swoje produkty, usługi lub treści za pośrednictwem usługi reklamowej Google lub innych.

Użytkownicy znajdą cię łatwiej, ponieważ Twoje reklamy będą wyświetlane w odpowiednich wynikach wyszukiwania użytkownika.
Ten typ reklamy zazwyczaj działa w systemie płatności za kliknięcie (PPC); co oznacza, że ​​płacisz tylko za każde kliknięcie wykonane w reklamie i chociaż istnieją inne sposoby, jest to nadal najczęściej używane. Jest wysoce spersonalizowany i wybierasz maksymalną liczbę kliknięć, którą chcesz zapłacić za określone słowo.

Pod względem formatu obsługiwanych jest tylko do czterech wierszy tekstu, które są rozmieszczone w następujący sposób: 25 znaków w tytule, 70 w tekście i 35 dla adresu URL.
Załóżmy na przykład, że chcesz dokonać rezerwacji hotelu na Wyspach Fidżi w przyszłym miesiącu i wyszukujesz w Google: „najlepsze hotele na Wyspach Fidżi”. Jak widać na poniższym obrazku, w górnych wynikach wyszukiwania są reklamy, a dla niższych są to wyniki organiczne pozycjonowane za pomocą technik SEO. Te ostatnie wyniki pokazują, że Twoja firma jest widoczna, umieszczając ją w pierwszych rankingach:

Jeśli chodzi o ich użycie, reklamy w wyszukiwarkach są najczęściej używane przez reklamodawców, których głównym celem jest zwiększenie ruchu w sieci i konwersji, ponieważ dzięki tego typu reklamom docierasz do użytkowników szukających twoich produktów. Co więcej, jest to jedna z najprostszych i najbardziej wydajnych technik reklamowych.

Reklama w Social Media

Byłoby głupotą przeoczyć siłę sieci społecznościowych, które pomagają ci osiągnąć sukces w biznesie. I jest nie tylko skuteczny w ramach Twojej cyfrowej strategii marketingowej, ale także dzięki reklamom w sieciach społecznościowych zyskuje coraz więcej obserwujących.
W rzeczywistości większość sieci społecznościowych oferuje możliwość tworzenia reklam bezpośrednio na swoich platformach, bez względu na to, czy promują one wiadomości i treści, czy tworzą określone reklamy. Facebook, Twitter, LinkedIn, Instagram i YouTube to tylko niektóre z nich.
Ponadto umożliwiają segmentację docelowej grupy docelowej, dzięki czemu będziesz mógł wybrać grupę osób, do których chcesz dotrzeć. Nie tylko dzięki temu, ale dzięki komunikatom promocyjnym będziesz w stanie dotrzeć do większej liczby osób, uzyskać wyższą pozycję i mieć więcej możliwości uzyskania udanych wyników.
Jeśli chcesz zmaksymalizować swoją obecność w sieciach społecznościowych, dobrym rozwiązaniem jest bycie znanym i kierowanie ruchu do swoich profili społecznościowych i strony internetowej.
Tak wygląda reklama na Twitterze jako reklama na twojej osi czasu:

Banery reklamowe

Banery są prawdopodobnie najbardziej znaną formą reklamy internetowej, a większość z nich wynika z tego, że były to pierwsze reklamy pojawiające się w Internecie.
Polegają one na strategicznym umieszczaniu reklam o różnych formatach, rozmiarach i wzorach na stronie internetowej. Użytkownicy, którzy klikną reklamę, zostaną przeniesieni do wybranej witryny. Problem polega jednak na tym, że obecnie jesteśmy tak nasyceni reklamami, że ledwo na nie zwracamy uwagę, dlatego jeśli chcesz reklamować się w Internecie, musisz najpierw rozważyć inne opcje, takie jak Google AdWords lub reklama w sieciach społecznościowych.
Na przykład, jeśli czytasz artykuł z jakiejkolwiek gazety internetowej, powiedzmy DailyMail.com, zobaczysz takie reklamy:

Reklama w formie marketingu szeptanego

All jokes aside: it’s no doubt that you’ve closed dozens of pop-up advertisements while using the Internet (probably a lot more than this) and this happens to be the norm with online advertising and also very annoying.

These are windows that pop up and take you to a website different from what you were just looking at, and although years ago this method was quite efficient, nowadays its becoming a bigger and bigger no-no on the Internet.

Now, this is not related to the ever so popular online marketing resource: inserting a pop-up on your own website which invites users to register, subscribe or simply enter their email in order to receive information which is completely free.

Reklama firmy na blogach – content marketing

Dzięki temu nie mówimy o reklamach pojawiających się na żadnym blogu – ponieważ idzie to w parze z banerami lub reklamami Google – ale raczej rodzajem reklamy pośredniej, która zwykle odbywa się poprzez opowiadanie historii i markowe treści, tworząc reklamę wokół doświadczenia, historii lub odbicie.
Jest to stosunkowo nowa metoda, dlatego wiele firm wciąż nie zdaje sobie sprawy z zalet.
Składa się z pewnego rodzaju reklamy opartej na współpracy i aby wykorzystać jej potencjał, musisz poszukać liderów w swojej branży, aby zapłacić im w zamian za napisanie artykułu, w którym wysoko oceniają twoje produkty lub usługi – i kiedy mówimy „Zapłać” mówimy nie tylko o pieniądzach, ale możesz również zaoferować im swoje produkty i usługi lub inne rzeczy, z których oboje możecie skorzystać.
Jeśli już wiesz, które blogi są śledzone przez twoją publiczność docelową, jest to bardzo dobra opcja, aby zostać odkrytym i uzyskać trochę ruchu.
Na przykład TheFashionSpot jest jednym z najbardziej znanych blogów o modzie i urodzie, który mówi o różnych produktach i usługach, jak widać na poniższym obrazie:

Reklama na smartfonach

Jest to bez wątpienia jedna ze strategii reklamowych w Internecie, która zyskała na popularności w ostatnich latach, ponieważ praktycznie cały świat ma smartfona lub inny rodzaj urządzenia mobilnego, z którym regularnie się łączy.
To powoduje, że coraz więcej firm decyduje się na dostosowanie swoich reklam do najszybciej rozwijającego się medium. I w przeciwieństwie do tego, co wydarzyło się dawno temu, gdy większość reklam mobilnych była tylko prostymi adaptacjami reklam komputerowych, teraz reklamy bardziej przeznaczone są do oglądania ze smartfona bez uciążliwości; niezależnie od tego, czy będą to tekst, wideo czy obrazy.
Mogą znajdować się zarówno w sieciach społecznościowych, jak i Google AdWords, banerach lub innych formach reklamy. Dlatego należy pamiętać, że użytkownicy nie używają smartfonów i komputerów w ten sam sposób, dlatego wybrali responsywny projekt, dostosowali projekt i upewnili się, że strona jest dostosowana do wyświetlania na telefonie komórkowym. A przede wszystkim upewnij się, że czas ładowania nie jest zbyt długi, wyróżniają się wezwania do działania i widoczne przyciski.
W tym przykładzie możesz zobaczyć reklamę Orbitz na Facebooku stworzoną wyłącznie do oglądania ze smartfona:

E-mail marketing – skuteczna reklama

Od wielu lat ta forma reklamy dominuje w Internecie i nie jest denerwująca, natrętna i nieskuteczna: masowe reklamy e-mail.
W rzeczywistości otrzymujemy tak wiele e-maili dziennie, że jesteśmy odporni na reklamy i nie potrzebujemy więcej niż dwie sekundy, aby wysłać je bezpośrednio do folderu Spam.
E-mail marketing nie ma z tym nic wspólnego, ale idzie znacznie dalej i może być uważany za podstawowy element Twojej strategii marketingu cyfrowego.
E-mail marketing obejmowałby cały artykuł (prawdopodobnie więcej), ale w tym celu mówili o reklamach i odnoszą się do promocji kamuflażu i reklam w ciągu dnia, przyjaznych i cennych wiadomości, których użytkownik nie chce usunąć.
Jest to tolerowana i przyjazna forma reklamy i zdecydowanie powinieneś jej używać, ale uważaj ją za element strategii marketingu cyfrowego, a nie za formę reklamy.
Na przykład Apple jest jedną z firm, które często korzystają z niego, aby udostępniać swoje promocje, a użytkownicy nie widzą go jako reklamy – dodają nawet przycisk „kup” bezpośrednio w wiadomości e-mail:

Reklama video – YouTube, TikTok, Instagram

Coraz więcej treści wideo konsumujemy, a to sprawia, że reklama wideo jest królem królów.
Rosną wirusowe filmy, a nawet sieci społecznościowe przeznaczone wyłącznie do filmów takich jak YouTube czy Vine. W rzeczywistości platformy te mogą stać się doskonałym tempem reklamowania Twojego produktu i usługi. Korzystając z reklam wideo na YouTube, Dailymotion, Vimeo i Vine, zostaną one wyświetlone użytkownikowi, zanim film zacznie się nawet odtwarzać; można je nawet umieścić na stronie internetowej i w wynikach wyszukiwania.
Ponadto ta forma reklamy obejmuje również banery i reklamy, które można wstawić jako wideo na stronie internetowej; okazało się, że przyciąga dwukrotnie więcej użytkowników niż zwykły tekst lub obrazy.
Jest to dobra opcja, o której należy pamiętać, a ponadto jest to opcja ekonomiczna, łatwa w konfiguracji.
Na przykład, jeśli wyszukujemy „marketing online” na YouTube, pierwszym wyświetlanym rezultatem jest reklama.

Remarketing

Remarketing to jedna z najlepszych technik reklamy internetowej zarówno dla małych, jak i dużych reklamodawców.
To nie tylko forma reklamy, ale raczej bardzo dobra funkcja, która pozwala tworzyć spersonalizowane reklamy, które będą wyświetlane użytkownikom, którzy wcześniej odwiedzili Twoją witrynę, ale nie ukończyli żadnej konwersji.
To rozwiązanie znajduje się w Google AdWords, giganta reklam online, i koncentruje się głównie na zwrocie z inwestycji. Dlatego jest to opcja, którą należy wziąć pod uwagę, jeśli wielu użytkowników opuszcza witrynę bez kupowania czegokolwiek.
Zachowaj ostrożność, ponieważ niewłaściwe wykorzystanie remarketingu może wydawać się agresywne, ale przy dobrej konfiguracji nie będzie wcale negatywne: może być bardzo przydatne i opłacalne dla Twojej firmy.
Mimo że są to główne formy reklamy internetowej, istnieją jeszcze inne, a nawet możesz je łączyć ze sobą i wybierać strategię reklamową online, która obejmuje różnego rodzaju reklamy.
Tak więc, ważne, czym jest, ważne jest, aby uzyskać jasne porady przed rozpoczęciem reklamowania się w rozległym Internecie. Poniżej przedstawiamy 10 wskazówek, o których powinieneś pamiętać podczas reklamowania się w Internecie.

Jak osiągnąć sukces przy współpracy z agencją reklamową?

Zadbaj o swoją stronę internetową

Tak naprawdę nie ma znaczenia, jaki rodzaj reklamy publikujesz: absolutnie wszystkie mają za zadanie nakłonić ludzi do kliknięcia i skierowania wspomnianych osób na wybraną stronę.
Dlatego upewnij się, że masz dobrą stronę internetową, szybko się ładuje, ma dobry design i gwarantuje dobrą obsługę.
Poświęć niezbędny czas, aby określić, jakie informacje zobaczy użytkownik, gdy dotrze na stronę, i upewnij się, że jest on użyteczny i atrakcyjny, aby generował konwersje.

Zbadaj rynek!

Możesz mieć najlepszą reklamę w całym wszechświecie, ale jeśli mylisz ludzi, to nic ci to nie da. Zbadaj więc swój rynek, zdefiniuj docelowy krąg odbiorców, podziel go na segmenty i jasno określ, do kogo kierujesz reklamy, aby móc zaprojektować reklamy, które będą miały wpływ.

Jaki rodzaj reklamy chcesz zastosować?

Zastanów się, gdzie mogą być Twoi potencjalni klienci, a kiedy już wiesz, wybierz rodzaj reklamy, która najbardziej im odpowiada. Czy twoi odbiorcy są na Facebooku? Następnie wybierz kampanie na reklamach na Facebooku. Czy potencjalni klienci oglądają filmy? Zmaksymalizuj swoje kampanie na YouTube.

Pomyśl globalnie o reklamie internetowej

Określenie, co chcesz osiągnąć dzięki reklamom online, jest bardzo ważne, aby móc tworzyć skuteczne reklamy. Dlatego zdecyduj, czy chcesz uzyskać większy ruch, więcej potencjalnych klientów, większą sprzedaż, poprawić wizerunek marki lub cokolwiek, co chcesz osiągnąć, a następnie skoncentruj swoje reklamy na tych celach.

Najwazniejsze rzeczy jakie musisz zrobic przed uruchomieniem kampanii reklamowej

Pamiętaj, że masz bardzo mało miejsca do wykorzystania na to, co chcesz transmitować i jak chcesz to zrobić. Zastanów się więc, jakie słowa użyjesz, jakie elementy wizualne podkreślisz i jakie wezwania do działań zmaksymalizujesz.
Czas poświęcony na zaprojektowanie reklamy może zwielokrotnić, a nawet potroić wyniki; nie traktuj tego zadania lekko.

Bądz konkretny

W przeciwieństwie do tego, co dzieje się w content marketingu, w reklamach internetowych nie masz tyle miejsca, by przekonać odbiorców, że jesteś najlepszą opcją. Dlatego nie używaj 10 słów, jeśli możesz je wypowiedzieć w trzech.

Reklama online daje poczucie pilności, a to obejmuje twoją zwięzłość i podkreślanie tylko tego, co ważne.
Zastanów się, dlaczego odbiorcy powinni kliknąć Twoją reklamę, a będzie o wiele łatwiej iść do przodu.

Rozmawiaj z klientem

Aby publiczność wykonała określone działanie, musisz im powiedzieć. I tu właśnie pojawia się wezwanie do działania lub wezwania do działania, dlatego zawsze umieszczaj je w reklamach, aby zachęcić odbiorców do kliknięcia.

Zwróć uwagę na kwestie wizualne

Jako ludzie jesteśmy wzrokowi, a to nieuchronnie oznacza, że pierwsze wrażenia są wszystkim. Jeśli chodzi o reklamy online, jest to bardzo ważny czynnik, ponieważ jeśli Twoja reklama ma zły projekt, błędy ortograficzne i / lub gramatyczne, obrazy o złej rozdzielczości lub nieodpowiednich elementach, będziesz tracił ogromną szansę na generowanie konwersji.

Nie zapomnij o wizerunku firmy

Wizerunek marki jest bardzo ważny, dlatego upewnij się, że Twoje logo znajduje się w reklamach, są one zgodne z kolorami marki i jasno określają, co chcesz przekazać.

Bardzo ważne jest, aby przedstawić wizerunek marki, który przekazuje zaufanie, optymizm i odpowiedzialność. I oczywiście możesz to wszystko osiągnąć dzięki reklamom.
Jeśli chcesz wiedzieć, jak dodawać znaki wodne do swoich zdjęć i treści, to ci pomoże.

Aktualności

Dowiedz się więcej na temat promocji oraz sprawdź co dzieje się w świecie SEO!

Poproś o bezpłatną wycenę

Oferujemy profesjonalne usługi SEO, które pomagają stronom internetowym znacząco zwiększyć wyniki bezpłatnych wyników wyszukiwania. Pracujemy nad osiągnięciem najwyższych pozycji w rankingu, nawet jeśli chodzi o wysoce konkurencyjne słowa kluczowe.

Sprawdź także nasze inne wpisy

Wszystkie wpisy
No Comments

Najnowsze wpisy