Agencja Interaktywna | Agencja Interaktywna Wrocław

 

Pomożemy Twojej firmie się rozwinąć.

Czy Twoja strona znajduje się na wysokich pozycjach w wynikach wyszukiwania?

Wraz z rozwojem branży marketingu online widzimy mnóstwo nowych agencji interaktywnych codziennie pojawiających się w marketingu. Niektóre z nich można określić jako agencja interaktywna pełnego serwisu, agencja interaktywna, która oferuje szereg usług, podczas gdy inne specjalizują się w jednym obszarze. Dla firmy, która jest nowością w marketingu cyfrowym, trudno jest wybrać między tak wieloma różnymi agencjami interaktywnymi. Jak więc wybrać agencję najlepiej dopasowaną do własnych potrzeb?

Pierwszą rzeczą, którą powinieneś się dowiedzieć, jest to, co może zaoferować agencja interaktywna. Możesz oczekiwać, że każda przyzwoita firma będzie w stanie dostarczyć Ci listę usług, które są w stanie dostarczyć. Niektórzy wolą szukać agencji interaktywnych pełnej obsługi. Wiedząc, że agencja, z którą pracujesz, ma szeroki zakres umiejętności, może ci pomóc. Z pewnością oznacza to, że jeśli potrzebujesz dodatkowych usług, nie musisz brać drugiej agencji.

Dobra agencja interaktywna pełnego serwisu powinna obejmować pełen zakres usług, w tym:

1. Rozwój i projektowanie stron internetowych.
2. Strategie marketingowe i wiedza o tym, jak mogą zwiększyć przychody firmy.
3. SEO. Czy mogą zoptymalizować witrynę pod kątem wyszukiwarek?
4. Marketing mediów społecznościowych. To obszar rozwijający się, czy agencja posiada umiejętności, które mogą Ci w tym pomóc?
5. Pay Per Click
6. Copywriting
7. Testy użyteczności
8. E-mail marketing
9. Reklamy bannerowe
10. Optymalizacja współczynnika konwersji

Pocieszającym może być wiedzieć, że Twoja agencja interaktywna jest w stanie pomóc we wszystkich tych obszarach. Nawet jeśli nie chcesz usług, ważne jest, aby udzieliły ci porad na te tematy.

Nowe usługi są stale rozwijane, a nowe trendy marketingowe mogą być bardzo ważne. To sprawia, że ​​naprawdę ważne jest, abyś pracował z firmą, która jest na bieżąco. Aktualne trendy obejmują rozwój aplikacji na urządzenia mobilne i ciągłą popularność serwisów społecznościowych, takich jak Twitter, YouTube i Facebook.

Wykonuj prace domowe w agencjach, zanim rozważysz współpracę z nimi. Oczywiście warto przyjrzeć się ich stronom internetowym, a jedną rzeczą, na którą należy zwrócić uwagę, są opinie klientów. Może się okazać, że skontaktowanie się z niektórymi klientami również powie Ci więcej. Spróbuj wyszukać je online i na forach, jeśli ludzie mieli z nimi problemy w przeszłości, z pewnością będą tego dowodem. Jeśli są czyste i mają cenne i zróżnicowane portfolio, z przykładami różnych usług, które oferują innym artykułom do zarządzania biznesem, mogą być tym, czego szukasz.

Wiele renomowanych agencji interaktywnych współpracuje z wyszukiwarkami agencji, aby pomóc w nawiązaniu kontaktu z klientami, którzy są idealnie dopasowani.

Wyszukiwarka agencja interaktywna działa podobnie do innych wyszukiwarki lub myśliwych, o których słyszałeś lub których wcześniej doświadczyłeś. Wyszukiwacze mieszkań i łowcy głów to podobne firmy, które działają na zasadzie swata. Z pewnością są to eHarmony.com i Match.com. Nawet najlepsze, najbardziej doświadczone agencje wysokiej jakości podlegają powolnej awarii bez klientów i muszą podtrzymywać swoją działalność. Dlatego ważne jest, aby agencje miały ramię, na którym można się oprzeć, co pomaga im w utrzymaniu stabilności biznesowej.

Aby agencja stała się częścią wyszukiwarki agencji, należy podjąć kroki. Aby być najlepiej przygotowanym na takie zdarzenie, proces zazwyczaj rozpoczyna się od wypełnienia profilu. Agencja stworzy standardowy lub długi profil; najlepsze mają ponad 500 pól. Choć może się to wydawać czasochłonne, zapłacenie za uzyskanie nazwy agencji jest proste i niewielkie. Przykładowe pola bazy danych, które wypełniasz dla swojego profilu, obejmują doświadczenie branżowe i rynkowe, opcje rozliczeń, usługi agencji, lokalizację i obszar, który obsługujesz, spis pracowników i doświadczenie w mediach.

Gdy klient wyszukuje swoją nową agencję, zwykle wybierają z przykładowych pól, aby znaleźć idealne dopasowanie. Dlatego ważne jest, aby wszystkie pola profilu były dokładnie wypełnione. Następnie wyszukiwarka agencji i klient wspólnie omówią agencje opcjonalne i przejrzą studia przypadków agencji oraz inne eseje dotyczące profilu, które zawierają mocne strony, filozofie i kreatywne podejścia.

Zawsze, gdy przychodzi czas na wybór klienta, wyszukiwarka agencji skontaktuje się z wybraną agencją marketingową i poinformuje ją, że jest zaproszona do nawiązania i przeprowadzenia rozmowy telefonicznej z klientem. Zarejestrowane agencje będą musiały stać się „płatne” (jeśli nie są już), jeżeli opłaty te są roczne lub początkowe. Będą się różnić w zależności od budżetu klienta. Biorąc pod uwagę, że zyski z działalności i znalezienia agencji będą wystarczające, agencje powinny odpocząć, aby ich inwestycje nie zostały zmarnowane.