Jak dużo moja firma zyska dzięki pozycjonowaniu?

Pozycjonowanie jest prawdopodobnie najskuteczniejszą formą marketingu zarówno w internecie, jak i w ogóle. Skutecznie przeprowadzone pozycjonowanie sprawi, że Twoja oferta będzie przedstawiana tylko osobom, które w danym momencie jej poszukują i chcą z niej skorzystać. Ruch na Twojej stronie znacznie się zwiększy (dokładna liczba wejść będzie uzależniona od popularności wypozycjonowanych fraz – dobrze wypozycjonowana mała firma lokalna zazwyczaj generuje od 200 do nawet 3000–4000 unikatowych wejść na stronę w ciągu miesiąca). W zależności od dobranych fraz współczynnik konwersji (Co to jest współczynnik konwersji?) powinien mieścić się w przedziale od 0,5% do nawet 15% (innymi słowy: na każde 200 wejść na Twoją stronę z wyników organicznych wyszukiwarki Google powinieneś/powinnaś otrzymać od 1 do 30 zapytań o Twoją ofertę).

Wyszukiwarka Google generuje ponad 35% ruchu w całym internecie i jest jednocześnie najpopularniejszą stroną internetową. Według statystyk aż 7,2 mln Polaków regularnie z niej korzysta.